NL doet

Op vrijdag 13 maart gaan we aan de gang in het kader van NL DOET (landelijk op 13 en 14 maart). In heel Nederland zetten mensen zich dan in voor anderen. Wij doen alleen mee op vrijdagmorgen van 8.30 – 12.00 uur. We sluiten de klusochtend af met soep en een krentenbol. Hopelijk zit het weer mee: we hebben veel schilderwerk waarvoor zich 10 mensen hebben gemeld(!) en daar moet het een paar dagen droog voor zijn. Ook hebben zich flink wat mensen van PvdA/GroenLinks aangemeld. Als het een beetje meezit gaan we met zeker 25 mensen klussen in de Ruiltuin en het Bultpark! Met zoveel mensen kun je een berg werk verzetten en dat zijn we ook van plan.