In de afgelopen jaren heeft Migchiel van Diggelen vele honderden daslookbolletje geplant in het park. Nu (half maart) is het blad nog volop in ontwikkeling, nog even en de witte bloemen sieren het bolgewasje. Het blad is eetbaar, een soort vervanger van ui. Je kunt er heerlijke pesto van maken (dat doen we in het Bultpark o.a. met kinderen). Kijk op internet voor recepten. Simpel om te doen maar extra lekker omdat je het zelf gemaakt hebt. Natuurlijk pluk je de boel niet kaal!
