De stroken zijn ook dit voorjaar weer ingezaaid. De fa. Schlepers heeft de stroken gefreesd, de stichting heeft de zaden gekocht en vrijwilligers hebben de stroken ingezaaid. Benieuwd wat het gaat worden, ook omdat de grond vol zit met plantenresten en zaden van vorig jaar die in het begon sneller groeien dan de zaailingen.
